Unistad oma filmist? Aitab unistamisest!

Filmiv peegelkaamera on vaid paari aastaga muutunud populaarseks töövahendiks nii harrastajatele kui ka professionaalidele. Canoni EOS-seeriast leiab sobiliku filmikaamera nii anima,- dokumentaal-, kui ka mängufilmi tegija. Kuigi kaameraid täiendab suurepärane valik EF-objektiive, vajab tõsisem huviline oma unistuse teostamiseks ka statiive, tugiraame, ekraane, audiotehnikat jms. Tutvu pakutava tootevalikuga ja küsimuste tekkides võta ühendust Meelisega.

Overalli tehnika Filmitalgutel

11.11.11 esilinastus Eesti esimene talgu korras tehtud rahvafilm, mille valmimise juures osales üle 1 500 inimese. Overallil oli selle filmi saamisloos oluline roll – filmi “Täitsa lõpp” võtetel kasutati samaaegselt nelja EOS 5D Mark II kaamerat, ligi 15 erinevat Canoni objektiivi, EIMAGE MOKO rige ning BON videomonitore.

Steadicam Merlin näidiskaadrid

Filmitegijad loovad “Steady-vendadest” müütilised kangelsed, kelle juurde entusiasti tee lihtsalt ei vii. Steadicam Merlin annab aga entusiastile müütideta võimaluse luua pilti, mis seni tööstuse vangikongis ulus. Kas ma saan ilma Steadicamita hakkama? Jah saan küll, kuid see lisab minu loomingule lendkaamera efekti, mis loob rikkalikuma pildi ja tõmbab vaataja sügavamale ainesesse. Gert Zavatski, Smoked Sparrow

EOS 60D ja Tomé

EOS 60D kaameraga filmis Kris Haamer oma dokumentaalfilmi Tomé, mis räägib ühe Sao Tomé & Principe kunstniku unistustest ja ambitsioonidest.

EOS 5D Mark II ja Täitsa lõpp

EOS 5D Mark II kaamerad olid kasutusel filmi Täitsa lõpp võtetel, kus kasutati samaaegselt nelja EOS 5D Mark II kaamerat, erinevaid EF-objektiive, EIMAGE MOKO rige ning BON videomonitore.

EOS 7D ja Tallinna kilud

EOS 7D kaameraga on üles võetud Jaak Kilmi ja Kiur Aarma dokumentaalne tragikomöödia Tallinna kilud, mis küsib tallinlaste ja nende linna suhte kohta, taaslavastades 12 tavalise linnlase lugusid.