Võrdlus
Ostukorv
Kogu kataloog
Foto
Video
Prindi- ja koopiaseadmed
IP Audio ja Video
Audio
Esitlusseadmed
Binoklid
Teleringhääling
Skannerid ja arhiveerimine
Kalkulaatorid
Mälukaardid
Kaablid
Kulumaterjalid
Tarkvara
Värvihaldus
Kinkekaardid
Leiunurk
Kõik töötoad
Kohtumine fotograafiga
Fototöötoad
Videotöötoad
Renditooted
Renditingimused
Tutvustus
Väljastuslahendused
Dokumentide digiteerimine
Laiformaat-töökeskkond
Overalli eHooldus
Professionaalne print
Esitluslahendused
Uudiste arhiiv
Kinomaja Filmikooli õpilaste filmide esilinastus
Open House @ Overall ProShop
Septembrikuu kampaania - säästa kuni 500€ Canoni EOS R kaamerate ja objektiivide uuendamisel!
Esindused
Töötajad
Vabad töökohad
Ettevõttest
Overalli partnerid
Keskkond
Tehniline abi
Tagasiside
Draiverid ja viited
“Tee midagi, mille pikkus oleks kuni 3 minutit, võimalusel midagi tarka. Kui sa ei saa midagi tarka teha, siis tee midagi väga hullu, et see oleks nii halb, et tunduks juba hea.”
Nii saadeti meid aastal 2009 eluesimesele videoreportaažile. See oli aasta, kui Canon5D MKII, koos 720p resolutsioonis YouTube’i ja Vimeo üleslaadimisega, oli filmimaailmas juba korraliku segaduse jõudnud korraldada. Räägiti privilegeeritud eluala avanemisest pööblile. Inimkonnale oli taas ulatatud globaalse haardega trükipress.
See, et tehnika võimaldab ja kanalid on olemas, ei tähenda, et igaüks meediamaja omaks. Pärast värvide ja filmilikkuse vaimustust, uute voolude hargnemist, jõuab peavoolu meedium peremeeste juurde tagasi. Rehavalmistaja saab luua üksnes oma toote kohta käivat esitlusmaterjali. Ta ei saa või ei julge kunagi oma videolugudes esitada endale avalikult küsimusi, mis ühiskonna arengu perspektiivist tähendusrikkad saaksid olla.
Kõige olulisem videolugu tehes ongi arusaamine, miks ja mida parasjagu tehakse. Koolitus keskendub videoloo valmistamise ettapide selgitamisele. Iga osaleja saab loengutel omandatud teoreetilised teadmised jäädvustada praktilise ülesande käigus, milleks on koos filmitud video meelespea. Seda on hea enne võttele minekut üle vaadata-kerida, et ununema kippuvad detailid meelde tuletada.
Käsitlemisele tulevad teemad:
Iga osa kestab tund aega, praktiline ülesanne võiks võtta 2 tundi. Vahetunnid lepime osalejatega eelnevalt kokku.
Mida koolituspäevale kaasa võtta?
Janek Zavatski – võttetehnika Julgeb improviseerida ja tegutseb vastavalt olukorrale. Tema tööriistadeks on kaamera ja süüdimatu häbematus, millega pilti toota. Tehnikast rääkides läheb eriliselt õhevile. Parandamatu nostalgikuna armastab vanakooli objektiive ja telesaateid. Lemmik on suur plaan.
Jakob Kangur – montaaž On veendunud, et improvisatsioon on tegemata plaani tagajärg. Tegutseb vastavalt plaanile. Tema tööriistadeks on Premiere After Effects, chroma key ja intiimselt täpsed tähtajad, millega leiba lauale kühveldab. On ülitundlik esteetika suhtes. Lemmik on üldplaan.
Gert Zavatski – Miks mida filmida? Peab lugu nii plaanist kui improvisatsioonist. Improviseerib vastavalt plaanile. Küsib häirivalt palju miks küsimusi, erutub hea disaini ja suurte ideede peale. Sageli on need tema enda ideed. Põhiline tööriist inspiratsioon, tekstiredaktor ja telefon. Lemmik on detailplaan.
Koolitusprogramm on koostatud koostöös Eesti Pressifotograafide Liiduga.
Vestlusõhtu Vestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Kristiina TammikVestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Sergei ZjuganovVestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Hans Markus AntsonVestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Stanislav MoshkovVestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Annela SamuelVestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Riina VarolVestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Vivian AinsaluVestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Annika MetslaVestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Mait JüriadoVestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Joosep MartinsonVestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Tõnu TunnelVestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Kaupo Kikkas Vestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Andras KrallaVestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Kristjan LeppVestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Peeter LangovitsVestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga” Tairo Lutter & Hendrik OsulaVestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga”Vestlusõhtu "Kohtumine Fotograafiga"Vestlusõhtu "Kohtumine Fotograafiga"Vestlusõhtu “Kohtumine Fotograafiga”
Jazzkaare pop-up kontsert ja isikupärase lambivarju meisterdamise töötubaPop-up kontsertAjakirjandus ilma hirmu ja soosinguta: milline on olukord Eestis?World Press Photo giidituurKõik, mida teada EOS R kohtaArutelu: Konfliktipiirkonnad: mida me neist teame?World Press Photo 2018 näituse profipäev Case study: uudsed näituse vormistamise viisidIsikupärase lambivarju meisterdamise töötubaEOS 5D Mark IV esmaesitlusNupukoolitus. Ostsid kaamera? Ja edasi…?Hommikukohvi EOS 1DX Mark II'ga#designit – kadreeri, pildista, töötle ja jagaPrindimaterjal kui sisearhitekti tööriistLinnaretk kaameragaTiina Puputti fototöötuba blogijatelePaneme prindimaterjalid proovile!Arhitektuuri pildistamise saladusedPiparkoogiPILDIMaania Ruum ja vorm seisval ning liikuval pildil Vestlusõhtu Peeter Lauritsaga: Logos & MythosKari Kuukka multimeedia seminarIlu fotole tuleb kogemusestNupukoolitus. Objektiivid.Tšarterretk ratastel – Linn pildisÄgeda moefoto köögipoolMingem golfiväljakut uut moodi avastamaNupukoolitus. Välgud.
Kasuta targalt - EOS 5D Mark IV - foto ja video nipid"ÄSSAD ON KOHAL" Kasuta targalt - EOS-1D X Mark II"ÄSSAD ON KOHAL" Seminar Taani dokumentaalfilmist"ÄSSAD ON KOHAL" Näpunäited EOS C100 Mark II ja C300 Mark II kasutajatele"ÄSSAD ON KOHAL" "Tallinn Film Wonderland ehk Filmilinnak” "ÄSSAD ON KOHAL" Päev Overalli võtteplatsilNupukoolitus. Video I – Kaamera ABCKimmo Ohtonen: Loo sisuVideoloo valmistamise etapidNiklas Meltio – Ristmeedia muutuval ajastulNupukoolitus. Video II – Esimene võteMagic Lantern – puhume vana digipeegli uuele eluleFilmi! Monteeri! Levita!EOS Utility – kontrolli kaamerat arvutiga